2010. augusztus 29., vasárnap

Az én kis oválom...

Saját oválomról mostanában hallgattam, nem nagyon volt változás, így nem is gondoltam, hogy kéne bármit is írni. Talán szájhősnek gondolhatnának, aki csak tervezgeti, hogy rendberakja, de szépen lassan majd elrohad nálam, de ez nincs így...Már a megvételkor tudtam, hogy nem lesz rendbehozva heteken belül. Azt hiszem nem vagyok elkésve még semmivel sem. Nem csináltam vele még semmi komolyat, csak apróságokat, amiket idővel úgyis meg kell.

Lökhárítót leszedtem. Kiderült, igazából csak levéve, hogy bizony egy hátsó lökhárító volt ráhajtogatva, azért is állt furcsán. Dudarács köré házilag valamilyen gumit ragasztottak, szerepét nem tudom, de leszedtem (képen még fent van).


Kibeleztem..röviden és tömören. Nem csak azért, mert nem tetszett, a fekete, világoskék és lilás rózsaszín kombináció, ami a padlókárpitot jelentette, de nagyon kíváncsi voltam, mit találok alatta. Megkönnyebbültem. A képekből is látszik, hogy semmi rohadás. Persze a festék és gitt sok mindent eltakarhat, de azt hiszem most ez nem lényeg, ha van is rohadás a gitt egyben tartja még sokáig :)


Eladó szerint az alváz fel lett újítva. Bevallom nem hittem annyira, akkor nem állhattam neki ennek, de most már elhiszem. Talán a motorfelújítást is elhiszem, bár a motor kinézetre eleve ezt sugallta.


Elöl és hátul is minden rendben, felújítva, lekenve, minden egyben van, talán túlságosan is.


Az aksit azt kispórolták belőle, de mivel úgyis kuka lett volna, így nem kár érte egyáltalán.


A házi tetőkárpit, ami csak egy kék anyag volt (fokozzuk a színkavalkádot) szintén lekerült. A képen látható barna szigetelő anyag is, bár nyomokban még fent van (képen még az egész fent volt). Nem lesz semmi leszedni maradéktalanul, de ez még így is jobb, mint a kék volt.


Ezek kis dolgok, nem tettem vele semmi komolyat, biztos sokan nem értik, hogy megvan a kocsi lassan egy éve, és csak ilyen apróságokat tudok vele kezdeni. Hát...sajnos a lehetőségek korlátozottak, nem csak anyagilag, hanem minden téren. Mindennek eljön az ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése