2009. október 19., hétfő

Kezdetek...

Mindegy milyen, csak bogár legyen....

Kiskoromban ez volt a lényeg. Nem érdekelt hány éves, milyen színű, csak bogarat akartam. Nem voltak elvárásaim, se állapotra, se típusra. Csak bogarat akartam. Talán egy picit jobban is tetszettek a fiatalabbak, mint a régiek, persze ez ma már nincs így. Ma már kicsit máshogy gondolkozom erről. Engem is elért ez a mánia, hogy minél öregebb, annál jobb, a fiatal bogarak meg mehetnek a levesbe...Nem szép és nem jó, de ez van.

Az ovál bogarak már régen is érdekeltek, de sosem gondoltam rájuk, mert nem hittem, hogy mire felnövök, addigra lesznek még elérhető darabok. Ez többé-kevésbé így is lett sajnos. A nagyon rossz állapotúak is vagyonba kerülnek...A felújítottak meg...Vadi új autókat lehetne venni annyi pénzből...Nem sokban különbözik a későbbi bogaraktól, mégis van benne valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése