2012. augusztus 9., csütörtök

Szívátültetés - 1. rész

A bent lévő motor bontása nem volt különösen nehéz feladat. Volt pár nehezen elérhető csavar, de semmi extra. Nagyon látszott közben már, hogy itt azért nem semmi átalakítások vannak.


A motor kivétele nem volt zökkenőmentes, nem sikerült elég magasra emelni a kocsit, így éppen csak, hogy sikerült kihúzni alóla. A kiszerelés maga elég gyorsan ment.


A váltóról kiderült, hogy még a gyári, a kocsin sajnos annyi nem eredeti elem van, hogy mindig meglep, ha valami még is eredeti. Úgy néz ki a váltóval nincs nagy probléma.


A jó magyar leleményesség újabb bizonyítéka. A hátfalra belülről egy merevítést hegesztettek, ami nem biztos, hogy baj, de elég érdekes megoldás.

Az egyik gumiharang még a gyárinak tűnik, de a másik valami zsákból van csinálva. Sajnos a kocsi egész alja  és a képeken látható részek is nagyon koszosak, pókhálósak, így nem mutatnak túl fényesen, de a motort kivéve jobban látható volt az, hogy bár a fekete festéket nem sajnálták az aljáról (úgy néz ki akkoriban nem volt hiánycikk, mint az eredeti alkatrészek), teljesen ép volt minden részlete, volt ahol látszik javítások nyoma, de azok normálisan vannak megcsinálva. Kis szerencsével az aljával semmi tennivaló nem lesz.


A kocsiban lévő motor már alapból érdekes volt a dupla karbi miatt, nem is beszélve arról, hogy elég érdekes módon volt átalakítva. A kivétel után derült csak ki, hogy a jó magyar leleményesség a motoron is szemmel látható, olyan átalakítások vannak rajta, hogy azt múzeumban kellene mutogatni...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése