2010. február 23., kedd

Egy fokkal jobb :)

Ma volt egy kis időm, tudtam foglalkozni a kocsival. Nem kell semmi komoly dologra gondolni, nem szedtem szét a motort, sem a futóművet. Csupán pár dolgot leszedtem róla, ami nem rá való volt. A házi gyártású korlátot, a ködlámpát, a két dudát, a hátsó lökhárítóról a korlátot és a két tükröt...ezek ingyen voltak, s egy fokkal jobban mutat, na meg az érzés, hogy valamit én is csináltam rajta :) Az első lökhárítónál erős a gyanúm, hogy eredetileg egy hátsó lehetett vagy annyira meghajlítgatták, hogy emiatt áll furcsán. Épp emiatt a babák maradnak a helyükön, ferdén állnának egyel arrébb...Jó ez így...


Megtaláltam a kulcsot is, bár az ajtót nem zárja valamiért. Biztos az lehet az oka, hogy az előző tulaj valamit alkotott rajta, mert csak belülről lehet kinyitni az ajtót, s az ablak pedig kívülről lenyomható. Nagyon jó lenne, ha megoldható lenne az, hogy az ajtókat és a motorháztetőt és a csomagteret le lehessen zárni rendesen. Ha lesz időm, akkor megnézem, hátha rájövök mi a gond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése