2010. augusztus 29., vasárnap

Reed Green??!!

Mindig is kíváncsi voltam mi lehetett az eredeti színe a kocsinak. Gondolkodtam hol lehetne megnézni, mi az a hely, amit esetleg nem kenhettek át a sok év alatt, de nem nagyon jöttem rá. Aztán elkezdtem a belső térben leszerelni ezt+azt letakarítás, vagy kicsinosítás miatt, és így tettem a hamutartóval is. Kicsit kapargattam a festéket rajta és nagyon könnyen, nagy darabokban lejött egy helyen, ami alatt egy elég különleges zöld szín bukkant elő...ha minden igaz, akkor a neve Reed Green, persze ezt a szín is érdekes, ahány bogáron láttam ilyet, minden képen kicsit máshogy nézett ki.


Azt hiszem lett egy új kedvenc színem. Elképzelhető, hogy nem is valamilyen bézs árnyalatú lesz majd valamikor a jövőben, hanem ilyen. Persze még sok idő telik el addig, lehet megváltozik a véleményem, de jelenleg ez a szín áll a lista élén, akár ilyen volt eredetileg, akár nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése