2012. február 19., vasárnap

Eredeti fényezés...

Régóta kíváncsi voltam, hogy az eredeti színe mi lehetett. Sok olyan elem van, amin ugyan láttam már a szóban forgó színt, de ezek pont olyan elemek, amik egyszerűen cserélhetőek, így a karosszérián kellett keresnem olyan részt, ami biztos nem volt cserélve. A csomagtérben lévő adattáblát már korábban is ki akartam szedni, de olyan pici csavar fogja, hogy egyszerűen nem bírtam semmilyen módon kicsavarni őket. Ma megpróbáltam újra és sikerült.


Mivel ez a zöld szín több helyen is felbukkant, így már biztos, hogy ez volt az eredeti. Örülök neki, mert tetszik is és egyszer majd ez lesz a színe újra. A pontos szín meghatározása nehéz lesz, mivel a pontos évjárat is kérdéses még (később kifejtem miért!).


A felső zöld az az Reed Green, amiről már korábban írtam, erre gyanakodtam és ez az, ami nagyon tetszik is. 1955-1956 között létezett ilyen szín, ami az alvázszám alapján lehetséges is.


A másik zöld az Agave Green, ami sötétebb árnyalatú, ez 1956-1957, ez jóval sötétebb árnyalat, bár a kocsiról készült képen lévő zöldhöz ez áll a legközelebb.


Azonban az alvázszám és a pontos évjárat meghatározása körül vannak érdekességek, egyértelműen nem lehet meghatározni, így a szín is kétséges, de talán kiderül egyszer. Persze az Urkunde választ adna a színre és évjáratra is, csak 50 euro-t kissé rablásnak érzek, főleg akkor, amikor még számos tennivaló van a kocsival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése