2012. február 19., vasárnap

Lökös fent!

Sosem hittem volna, hogy egy lökhárítóval is el lehet szenvedni napokat. Ebbe benne lehet az is, hogy nem vagyok gyakorlott ebben, de azt hiszem az is közre játszik, hogy tényleg pepecselős dolog közé tartozik sok minden, ami régi autókkal kapcsolat. A lökhárító tartók meghajlottak, a csavarok az istenért nem jöttek le, ha lejöttek, akkor már visszarakni nem lehetett, egy csavart flexelni kellett, mert menetes volt, valami mindig történt, hogy nehogy hamar és könnyedén vissza lehessen tenni rá. De végül megtörtént, így egy fokkal harmonikusabb, mint a házilag tákolttal.


Biztos sokan mosolyognak, mikor ilyen apró dolgok elvégzéséről írok, de mint már korábban is megjegyeztem, nem vagyok egy nagy autószerelő, sosem csináltam ilyet, nem is volt kitől tanulni ilyesmit, de ezek ellenére sok mindent meg tudok oldani, lehet kicsit több időbe telik, de végül sikerül mindig. Sok blog létezik ma már, ami autók felújításával foglalkozik. Van ahol megvan a pénz, szakértelem, és minden ami ahhoz kell, hogy hip-hop rendbe tegyenek egy autót, de nekem eleve nem is volt célom egy hónap alatt megcsináltatni, valamint nagyon sok olyan dolog van rajta, amit még én is meg tudok javítani, vagy kicserélni, amiket apránként megcsinálok, hogy ma már oda kerül a sor, hogy szerelő csináljon meg olyan dolgokat, amihez sem tudásom, sem szerszámaim sincsenek (fő gond nálam pont ez, hogy nagyon alap szerszámaink vannak csak, amikkel sokkal nehezebb bármit is megcsinálni), akkor ezeket nem kell majd megoldani, így ennyivel kevesebb lesz a "számla" a végén....ráadásul így azért én is csináltam rajta valamit, ami jó dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése