2012. május 11., péntek

A motor tisztítása...2

Nem vagyok egy műszaki zseni, szerelni sem szoktam, a motorhoz nem nagyon nyúlok hozzá, abból a megfontolásból, hogy csak rontani tudnék rajta, de a motor mosása nem tűnt túl nagy feladatnak. Persze alaposan utána kellett nézni, hogy mit hogyan érdemes csinálni. A motor bontása nem volt nehéz, közben jöttem rá, hogy valójában ez a legegyszerűbb motor, amit talán autóba raktak, s valójában csak egy kit bátorság kellett, hogy neki merjek állni. Összerakni sem lesz ezek után nehéz, persze a beállítások (karbi, gyújtás, szelep, stb) azért egy kis rutint igényelnek.


A brigeciol-os mosás közben azért már láttam, hogy a sok kosz alatt egy kincs rejtőzik, s ekkor már elhittem azt, hogy valóban keveset használt, sőt felújított motor lehet ez, főleg a hengerfejek azok, amik nagyon jól mutatnak, de a felújításról nem tudni, hogy pontosan mit érintett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése