2009. november 8., vasárnap

1. Kívülről...

Kívülről azt lehet látni, hogy egyben van ez az autó. Nem fél az ember attól, hogy szétesik. A fényezés csúnya, ecsettel csinálhatták, mert az ablakgumik mindenhol festékesek, a gittelés is elégg látszik, de összességében messziről szép, közelről nagyon réginek tűnik az egész kocsi, s mivel 56-os, vagyis 53 éves ez elnézhető, akár patinásnak is gondolhatná az ember. Tehát a fényezés állapotát senki nem furcsálná, mert tudná, hogy ilyen idős autónál, ez előfordul és szinte természetes.

A kocsi elején rögtön észrevenni a házi lökhárítót. A sima lökhárítóból egy korlátos lett faragva. Nem túl szép, de majd idővel ezt is helyrehozom. A ködlámpa nem illik rá szerintem, és a dudákat is úgy rögzítették fel a lökhárítóra, hogy könnyen leeshetnek. A kis króm rács hiányzik, helyette valamilyen házi gumi van felrakva.

A karosszéria sok-sok fényezési hibája látszik mindenhol, a sárvédő kerék felöli íve elég szögletes, biztos javítva lett. Van valamilyen embléma is az oldalán, nem látni mi van rajta sajnos.

A kocsi vonalaival nincsen nagy gond, az ajtó csukódik, bár a másik oldalon szerintem valami nem stimmel, mert nem nagyon lehet becsukni. Lehet csak a zárral van gond.

Hátulról látszik, hogy nem gyári a motorháztető sajnos, és a lökhárító itt is házi gyártmány. nem túl egyszerű ovál motorháztetőt szerezni, de csak sikerül...remélem.

Ovál...Mikor megláttam, hogy ez egy ovál, nagyon megörültem. Hátulról minden rendben van, nekem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése