2009. november 8., vasárnap

3. Pár hiba a sok közül...

Annyi probléma, vagy kivetni való van, amit nem lehet felsorolni, pár ezek közül

A 30 évvel ezelötti szerelő nagy "szerelő" volt, szerintem egy mekkmester, aki házilag csinált meg mindent igénytelenül. Bár az, hogy a 30 éves festés, ami rajta van így megmaradt, lehet jó jel és a sok gitt sem biztos, hogy a rohadások eltakarása miatt van rajta. Ez a rész sem a legszebb, de mégsem repedt meg sehol sem a gitt. Lehet véletlenül a gittelés jól sikerült, csak csúnyán.

Ez a rész nagyon csúnyán van megoldva, ilyen rücskösen megoldani, nem is értem...

Nem is értem igazán. A gittelés egyes helyeken olyan, mintha szándékosan sikerült volna ennyire rondán.

A gumikáderek mindenhol össze vannak kenve kívül és és belül is. Belül zölddel van összekenve az ajtóban lévő gumi...tipikus magyar megoldások, igénytelenséggel keverve, szépérzék nélkül.

Sajnos ez az ajtó későbbi bogárból való, ez látszik a kilincsen is, ráadásául nem lehet becsukni. Az ok, hogy kulcsot nem kaptam, de itt vagy a zárral van gond, vagy úgy gittelték a küszöböt, hogy amiatt nem csukódik be. Majd kiderül...

Sok a hiba, de szerintem ilyen árkategóriába bőven beleférnek, főleg úgy, hogy úgyis nagyfelújítás lesz a vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése