2009. november 7., szombat

A nagy út...

Szombaton (vagyis ma) indultam el, fél 5-kor keltem, és 10-re értem oda. Nem volt semmi út, de túléltem. Volt egy kis buszozás az eladóval (70 éves bácsi, jópofa, bár kicsit furcsa fazon). Megmutatta az autót...Tipikusan az a gyűjtögetős öreg volt, a lakásában és a garázsokban, udvaron volt minden, de tényleg minden...Mikor megláttam a kocsit, kicsit csalódtam. Intéztem fuvart, ha úgy alakulna, vittem magammal pénzt is, de erősen gondoltam rá, hogy nem veszem meg...


A kocsi körbe volt építve, ezer motyó körülötte. Nem volt semmi kiszedni onnan. Megnéztem mindent, egyben volt nagyon, a karosszéria és az alváz rohadásmentes, de a fényezés...Gitt halmok és a fényezés (miket beszélek, inkább mázolás) borzasztó. Mintha egy 10 éves gyerek csinálta volna egy ecssettel. A gumikáderek össze-vissza festékesek, a műszerfala piros maradt, tele oda nem illő motyóval, amiekt úgy faragtak bele...Szóval nem mondhatni egy túl eredeti autónak, olyan igazi leletnek....Nagyon sok alkatrészt mutatott, hogy adja mellé, és eljutottunk odáig, hogy kell-e vagy sem...Nehéz dönés volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése