2009. november 9., hétfő

Egy kincs a kacatok között :D

Viszonylag sok alkatrészt kaptam a kocsihoz. Biztos vagyok benne, ha még kicsit jobban körülnézünk ott az eladónál, akkor találtunk volna még jópár alkatrészt, de ennyi is bőven elég volt, hiszen nem kért érte külön pénzt. Arról nem is beszélve, hogy nekem kellett őket összeszedegetnem, kihordanom, aztán be a kocsiba. A sok hajolgatástól a derekam még mindig sajog, pedig alig múltam 22 :D

Egy alkatrész kitűnt rögtön. Mégpedig egy perecablakos kilóméterórája, elég jó állapotban. Takarítás ráfér, az biztos, de örültem, mikor megláttam.


A sorsát még nem tudom. Kis hazánkban nem sokan újítanak fel perecablakos bogarat, ha igen, akkor a benne lévő kilóméterórát újítják fel, külön nem nagyon vennének ilyet, elkótyavetyélni meg nem szeretném, így lehet megtartom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése